środa, 4 grudnia 2013

Prolog




Hej!

Na początku może powiem co i jak.
Ja mam na imię Julia, bloga będę prowadzić z przyjaciółką Agnieszką. Dopiero zaczynamy, więc z góry przepraszamy za wszystkie niedogodności.;*


A więc dodajemy prolog. Mam wielką nadzieję, że wam się spodoba. Komentujcie, pytajcie. Jeśli macie jakieś sprawy których nie chcecie pisać w komentarzu, zawsze możecie napisać na emaila. 

email : arystokratki@gmail.com

Miłego czytania !




 Prolog



   Wojna dobiegła końca. Ponieśliśmy wielkie straty. Ale mimo to, myślę że to szansa na nowe życia. Trzeba zacząć wszystko od nowa. Tak, a ja Hermiona Jean Granger  zamierzam powtórzyć siódmy rok nauki w szkole Magii i Czarodziejstwa w Hogwarcie.

   Pierwsza połowa wakacji już za nami. Dlaczego zima się ciągnie a lato zawsze mija tak szybko jak mrugnięcie okiem? Zanim się obejrzymy już zacznie się rok szkolny, wyskoki na Pokątną, spotkania z przyjaciółmi i plotkowanie do białego rana. Wszystko zapowiada się jak zawsze fantastycznie, oprócz jednej małej zmiany. Postanowiłam odmienić swoje życie, nie będę już tą starą ,,kujonką Granger,,. Ginny chce mnie wcisnąć do obcisłych sukienek i spodni. Do ładnych dobrze dobranych bluzeczek. Z mojej szafy wyrzuciła prawie wszystkie ubrania, mówiąc że to za mało dziewczęce i modne. Za jej namową zdecydowałam trochę zaszaleć. Myślę że to będzie najlepszy rok w moim życiu, jednak zanim wstąpię w mury Hogwartu, wyjeżdżam na wakacje. Do Portugalii.

~***~

1 komentarz:

  1. bardzo króciutko, ale ogólny zarys jest... pozostaje czekać na kolejne rozdziały

    OdpowiedzUsuń